Direktlänk till inlägg 16 augusti 2011

Glad men trött mamma...

Av mykidsandme - 16 augusti 2011 19:39

Idag var det då final på webbredaktörsutbildningen och det gick bra! Var låååångt i från bäst i klassen men klarade mig i alla fall!!! Det är jag glad för, känns bra att vara certifierad webbredaktör  ! Tack alla underbara #certweb:are!


På dagis var det planeringsjävladag! Och idag löste jag det verkligen inte med barnvakt till min Princess så hon gick till ett helt nytt dagis med nya kompisar och nya fröknar! Dock går gårdskompisen Donja där men ändå... Jag tyckte hon var duktig!


Isak släppte jag av vid fotbollsplanen och vinkade hejdå innan jag kastade mej på T-banan till Globen - hur orkar människor åka T-bana varje dag?! Jag blir helt slut!!! Gick för långsamt i rulltrappan och kände mej mest som kusinen från landet


Efter inhandling och middag börjar nu dagen äntligen lida mot sitt slut men först lite te och Allsång! Sen så..


 

  




 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mykidsandme - 14 oktober 2012 13:52


Long time no see... heter det väl?!   Just hemkommen från en fantastisk resa i underbara Grekland, närmare bestämt Pylos! Vi har varit där hela tjocka släkten - jag, mina barn, mina syskon, mina syskons barn och respektive åsså naturligtvis Mamma...

Av mykidsandme - 15 november 2011 09:07


Hade ju en ambition att börja blogga sådär i mitten av augusti, men tyvärr är jag ju den där tjejen som har vilda planer men som ibland inte orkar ro allting i land... Men skam den som ger sej! I´m back!!!   I dag är det den 15:e vilket innebär L...

Av mykidsandme - 15 augusti 2011 21:47


I dag har jag gått första dagen på sista blocket på min webbredaktörsutbildning! I dag har jag Twittrat, varför Twittrar folk?! Jag fattar inte riktigt grejen... Men för första gången så känner jag mej som den där "tanten" som fattar allting lite lån...

Av mykidsandme - 12 augusti 2011 22:26

    Moules marinières Se fler recept från Mamma Mat på kokaihop.se.   Hittade ett fantastiskt recept på musslor som jag bara måste göra igen... Älskar musslor! ...

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till min blogg!

Gästbok

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards